Saturday, February 20, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 8:52 AM
Betul ke mimpi mainan tidur...??? Ade org ckp mimpi boleh gak jadi kenyataan, kadang-kadang mimpi memberi alamat atau petanda kepada seseorang tentang sesuatu perkara yang
bakal terjadi di sekeliling kita. Sekiranya mendapat mimpi yang baik, maka...gembiralah kita. Dan sekiranya mendapat mimpi yang buruk, sudah tentu kita merasa tidak senang duduk, ni yang aku paling tak suka...bila mimpi perkara buruk atau menakutkan...terasa macam betul2 tengah berlaku je...

huhuhu...malam tadi iaitu di malam hari jadiku...aku bermimpi abg ade perempuan lain...sakit hati bila dengar suara dorang ketawa bersenda gurau, tak sanggup aku dengar terus terjaga dari tidur...dalam tak sedar aku dah menitiskan airmata, aku yakin dan percaya abg adalah lelaki yang tsetia pada yang satu dan sangat menyintai aku...apa-apa pn...aku manusia biasa...masih ada perasaan takut...takut mengenangkan macam mana khidupan aku jika cinta berbelah bahagi...aku tak sanggup...aku hanya mampu berdoa semoga kami dipanjangkan jodoh hingga akhir hayat...Aminnnn...


9 Statement:

ZE said...

jgn begitu, mimpi mainan tdo..mungkin de maksud tersirat..papepon pikir la positif..

Mad About Everthing said...

itu mainan tido je tu, rileks lah

Halizayana said...

hehe...ok...jgn risau...sy percaya pada suami...

eynda said...

Salam kenal....

Mimpi boleh jadi mainan tido...boleh jadi petanda...Insyaallah takde apa-apa tu...dah pernah alami :-D

Halizayana said...

mungkin sbb sy trlalu fikir yg bukan2 kot kak Eynda...

Ms. Anonymous said...

Buat derk je Yana..
mimpi sekadar mainan tidur..
yakin pada suami k.
InsyaAllah, Yana akan bahagia sampai ke akhir hayat bersama suami :)

Anonymous said...

salam.. Saya pun bru bemimpi smlm yg suami sy ada perempuan lain dan nak bekawin dgn pmpuan 2. .emm. .tp peliknye,sy dpt besemuka dgn pmpuan 2,tp menangis yg x trkata. .kecewa smpai x terluah. . Apa la maksudnya ek. .

Anonymous said...

Dh byak kaly saya mmpi suami ada prmpuan lain . Saya takod .

zuera Azuera said...

Sy pun,sy mimpi suami saya tidur ngn prpuan lain atas katil sya sdri dpn mta saya
..ape ye mksd nya...xsnang duduk di buat nya...:(

Sponsor