Friday, April 30, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 5:17 PM
Menghangatkan lagi hubungan kamu dengan menambah makanan ini ke dalam menu seharian.


foods that put you in the mood

Sejak dahulu lagi makanan telah dikaitkan dengan kesihatan yang baik serta dapat mengawal mood seseorang. Jika kamu masih tercari-cari makanan apa yang sesuai untuk memantapkan lagi hubungan dan dalam masa yang sama meningkatkan tahap keseluruhan kesihatan. Berikut adalah senarai dan sedikit penerangannya.
Posted by Norhalizayana Sazali On 2:34 PM
 


Entri kali ni tak nak serius sangat...
Betul...tajuk kat atas tu tak tipu...seramnya...dari mana nak mula pun tak tau...takutttttt...
saya dengan husband kena kejar...macam-macam rupa ada...dah la orang mati boleh hidup balik...macam dalam movie pun ade...kenapa la dapat pengalaman ngeri ni...bahaya betul...boleh plak kereta rosak...dah la orang kelam kabut nak selamatkan diri...terpaksa la kite orang curi motor sape tah tersadai je kat tepi jalan...

Thursday, April 29, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 9:32 PM


 Apa yang harus dilakukan? Jika si dia  menunjukkan salah satu daripada enam tanda-tanda di bawah, cuba berbincang dengannya tentang perkara tersebut. Katakan kepadanya hal-hal yang anda rasakan berbeza dari dulu, dan anda ingin tahu apa yang terjadi. "Jika dia memberitahu anda semuanya baik-baik saja", jangan pula mudah percaya 100%, kerana belum tentu ianya benar, "Jangan pula hanya menutup mata pada hubungan anda", kerana hal-hal buruk ini akan semakin buruk, cuba berbuat sesuatu tentang hal tersebut, Jika dia tidak curang, semua tanda di bawah adalah isyarat bahawa mungkin dia akan melakukannya.

Tuesday, April 27, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 10:17 PM


Di awal percintaan segalanya manis bak madu asli, bahkan mungkin lebih manis daripada itu, pijak semut tak mati, itulah yang selalu terjadi dalam proses awal bercinta, segala perangai buruk dikunci rapat. Dalam tidak sedar, lama-kelamaan si bunga baru tahu madu yang disangka asli itu sebenarnya bukan yang asli, Apa yang saya maksudkan dengan perkataan madu-madu ini ialah, kebanyakkan pasangan bercinta ini selalunya tidak akan nampak sikap sebenar dan masih tidak mahu menunjukkan sikap sebenar diri masing-masing, si bunga pula terlalu dikaburi perasaan cinta, akibatnya...diri sendiri yang merana.
Posted by Norhalizayana Sazali On 2:10 PM


Setelah menjenguk-jenguk kesemua blog bersama Oppa(En. Suami) sebagai juri, katanya naik pening kepala tengok banyak sangat dia kena baca, kerja saya hanya duduk tepi dan mengekek ketawa sahaja melihat gelagatnya yang jarang dapat dilihat, maka dengan ini diumumkan pemenangnya ialah :-

Wednesday, April 21, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 11:43 AM

Assalamualaikum...
ni adalah Kontest Pertama yang aku anjurkan sempena harijadi serentak emak(27/3),adik(28/3) dengan suami(29/3). Penyertaan terbuka kepada semua blogger...hadiah menarik menanti anda.

Wednesday, April 14, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 3:58 PM

~KETERANGAN PROJEK~

Projek ini terbuka untuk SESIAPA SAHAJA (semua peringkat usia .. isteri, suami, ibu, ayah, anak-anak, kakak, bibi, pakcik, makcik, sepupu...boleh ajak mereka semua untuk menyertai projek ini!) yang penting mereka meminati JOONGBO!rolleyes.gif

Tuesday, April 13, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 7:21 AM

 Assalamualaikum...Perasaan dah membuak-buak, rindunya kat budak sorang ni, pagi-pagi macam ni tak ada kerja lain, siap kemas rumah, sarapan, tibalah masanya ulang-ulang semua video dia sambil layan internet...tak pernah bosan, rasa dah tak boleh tahan, bila la nak balik kampung lagi, dia la jantung hati, intan payung, adik kesayangan, nasib baik ada selonggong koleksi video budak mia ni, boleh juga la jadi pengubat rindu, korang pun dijemput tengok kelincahan mia.

Saturday, April 10, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 11:22 PM


Assalamualaikum, info kesihatan dari saya hari ini adalah "berdengkur". bunyi macam perkara kecil, tapi sebenarnya macam-macam hal boleh berlaku dengan berdengkur. Berdasarkan pengalaman saya semasa menaiki bas dengan orang berdengkur ini,

Wednesday, April 7, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 12:09 AM
KUALA LUMPUR: Teguran seorang wanita kepada jiranya supaya tidak menjemur kasut di atas  ayat Kursi membawa padah apabila diserang suami wanita terbabit yang 'naik minyak' di Kampung Cheras Baru.
   Difahamkan lelaki terbabit bertindak agresif apabila mneggunakan topi keledar, batang mop dan tukul sebagai senjata memukul mangsa, sebelum kejadian itu dileraikan penduduk setempat.

Tuesday, April 6, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 12:38 AM
Sape budak ni???



memperkenalkan...adik kesayangan yg manja, gedik, mengada2, mintak puji...hehehe...sedap je aku cakap...padahal adik sendiri...gurau je tu...sape tak tau lagu kat atas tu mmg ketinggalan sikit la...sikit je...kite org satu family gila korea, budak kecik ni plak name dia

Sunday, April 4, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 4:33 PM

About The Photo Challenge

The objective of this photo challenge is to promote Malaysia as a choice tourism destination, well known for its friendly, warm and hospitable people, and a land of many smiles.

Sponsor