Wednesday, February 24, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 11:32 PM
Boringnye tak tau nak tulis ape...guling2 satu rumah dapat tajuk yg dah lapuk...hehehe...tak kisah la...yang penting ade gak benda aku boleh buat...

Banyak sgt beza time aku zaman budak2 dulu...maksud aku darjah 1 sampai la tingkatan 5, ibarat
bintang di angkasa dengan mental bumi...(klau ikutkn pepatah ni ibarat langit dgn bumi...tpi aku nak tunjukkan betapa jauh beza dulu dgn sekarang...so ubah skit la...). Zaman aku dgn kawan2 yg seangkatan dulu tak ada pun nak bercinta-cinta masa sekolah...kalau minat pun...pandang2 jeling2...malu2 kucing la konon...aku pula trsenyum kambing je tengok gelagat org..aku lagi la tak pernah merasa cinta monyet...hehehe...kawan2 aku dulu pun main hantar2 surat dalam meja atau beg je...tapi tu dulu...seronoknye zaman aku sekolah dulu...

Sekarang dah berbeza...budak sekolah rendah pun dah pandai cakap i luv u kat sekolah...siap aku pernah nampak pegang tangan mase balik sekolah...dahsyat sungguh budak2 ni...yang sekolah menengah lagi la...mudah sangat jatuh hati kat org...mula2 pegang tangan...pastu lame2 mula la melarat...nak kawal...dah besar panjang...nak nasihat...pandai menjawab pula...sepatutnya dah tau beza baik buruk sesuatu perkara, bila dah jadi sesuatu perkara buruk kat dorang nanti baru la nak salahkan mak bapak...kenapa tak larang atau nasihat...padahal banyak kali dah kena tegur...mula pula mencari kesalahan orang...pandai putar belit pula tu...ape nak jadi la zaman sekarang...

Salah siapa...??? bak kate cikgu aku dulu...jangan tunding jari kat org...sbb kena fikir...1 ibu jari tunjuk kat org...4 jari lagi tunjuk kat diri sendiri...test la klau tak percaya...aku pun tak tau nak cakap camne dah...pandai2 la fikir sendiri...aku tak berani nak cakap lebih2...kena jaga keluarga sendiri juga...ini pun sekadar cerita pengalaman yang aku nampak dan dengar sendiri...

6 Statement:

butterfly said...

mmg beza bdk sekolah dulu dan sekarang amat ketara sangat..

zool said...

Dunia berubah.. Dulu takde intenet2 ni.. sekarang budak sekolah rendah pun berfacebook. siap main farmville ngan cikgu dia .. huhuhuhuhuhuhu.. member saya cikgu tu

luZ a.k.a MLM eXpErtS said...

zaman skunk da moden...
da itu..da ini..cam2 ag lah...
da x sme cm dlu2 lg kn...

Halizayana said...

ha'ah...patutnya g skolah blaja...ni g skolah skadar nk jumpe kwn2...pastu jumpe BF/GF...

generic cialis 20mg said...

Interesting article, added his blog to Favorites

adult erotic love stories said...

Cheese cakes, apple pies, brownies, his mouth startedto water. I jumped on top of him andwhen his black cock entered my pussy, my submission to him wascomplete.
plastic wrap bondage ff stories
horse porn stories
adult baby stories cuckold
free utube porn stories
adult animal sex stories
Cheese cakes, apple pies, brownies, his mouth startedto water. I jumped on top of him andwhen his black cock entered my pussy, my submission to him wascomplete.

Sponsor