Sunday, February 28, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 5:10 PM
 
Dah penat dr pagi tadi aku mngadap laptop je...lepas makan maggi teringat plak adik ade belikan keropok Chipster aritu, saiz besarrrr...punye...hehehe, suke3 sangat2...puas hati aku hari ni dapat makan sorang2,
kalau tak...penuh tangan dalam plastik keropok aku ni...keropok ni giler sedap...shingga menjilat ibu jari kaki...muahaha
 
Tapi satu je aku tak puas hati, nape la plastik je besar...isinye alahaiii seciput je...kucing jiran aku pun nangis klau tngok...muahaha...Aku tak faham...??? nape nak buat plastik besar2, sdangkan isinya sikit, buat je la saiz yg cukup2 tak kisah la sama harga pun...so dah dalam tak sengaja boleh la kurangkan penggunaan plastik...betul tak???

12 Statement:

Melz said...

macam mister potato nyer jgak kan ? angin jer lebey wakakak

Halizayana said...

ha'ah...mmg skrg ni bnyk packing besar2

Zephyr said...

banyak? rasanya semua macam tu, angin jer lebih

luZ a.k.a MLM eXpErtS said...

hai..makn sorg2 jew...
2 la..dorg nk imat buget jew ne..
tp nk untung lbih..sume ne strtegi bisnes la kan...

eQuRlz said...

smua kopok sama jer kot..plastik je besar..isi nye hampeh..

Halizayana said...

tu r...kte ni xde pilihan...trpaksa la yg platik yg besar gedabak tu...

Billet-DOux said...

yup.. banyak angin jak.. eheheh..

q-nizam said...

mmg stdnrd mcm tu...cuba lar..akak timbang..sama ke berat die dgn yg tulis kat plastik... hehe :)

Halizayana said...

ha'ah yekk...xpernah plak trfikir nk timbang...hehe

Jogger said...

hahahah taktik marketing je tu

Halizayana said...

huhu...jogger dh jogging kt sni...sori la keropok dh habis... ;b

EatUrMusicX said...

sebab bila makan banyak, nanti kencing manis...

Sponsor