Sunday, February 28, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 5:10 PM
 
Dah penat dr pagi tadi aku mngadap laptop je...lepas makan maggi teringat plak adik ade belikan keropok Chipster aritu, saiz besarrrr...punye...hehehe, suke3 sangat2...puas hati aku hari ni dapat makan sorang2,
Posted by Norhalizayana Sazali On 1:23 PM
JANGAN LUPA KOMEN OK...THANKS (^_^)



BIGGEST BIGGEST BIGGEST!!!
contest baru yang akan menguji kita semua sebagai blogger
HADIAH MENARIK menanti anda...
Posted by Norhalizayana Sazali On 9:45 AM
 
 

Nasib baik sempat lagi, kena try ni...mane la tau rezeki  kan...kalau menang...dah jadi hadiah sempena baru kawin ni...muahaha...
tak la menaruh harapan tinggi sangat, sekurang-kurangnye cube nasib je...
so...masih belum terlambat...meh ramai2 memeriahkan contest ni...

Thursday, February 25, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 6:56 PM
Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...(^_^)

http://www.catcheye.com.my/?r=4841
CATCHEYE adalah sebuah syarikat pengiklanan terbaru di Malaysia,
apa yang menariknye anda dibayar untuk setiap

Wednesday, February 24, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 11:32 PM
Boringnye tak tau nak tulis ape...guling2 satu rumah dapat tajuk yg dah lapuk...hehehe...tak kisah la...yang penting ade gak benda aku boleh buat...

Banyak sgt beza time aku zaman budak2 dulu...maksud aku darjah 1 sampai la tingkatan 5, ibarat
Posted by Norhalizayana Sazali On 2:54 PM
Kepada sesiapa yg cuba nak jatuhkan dan hancurkan hidup aku...korang silap...aku tahu siapa diri aku yg sebenarnya...tak perlu nak mengugut atau ape2 je...aku tak peduli...dan kalau berani datang la jumpa...kenapa nak menyorok bila dah buat

Tuesday, February 23, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 5:06 PM
Dari dulu sampai sekarang aku tak pernah lupa apa yang mak pesan...pesanan itu menjadi pegangan aku bila berada jauh dari keluarga dulu. pesanan itu juga yang aku selalu sampaikan pada kawan2 yang pernah kenal dengan aku...tak tau la kalau dorang tak
Posted by Norhalizayana Sazali On 3:17 PM
Kali ni aku nak cerita sikit pengalaman dan pemikiran aku sendiri terhadap perbezaan cara hidup zaman aku kecik2 dulu dengan zaman sekarang. Masalah yang selalu timbul bila harga barang naik...duit belanja sekolah pun naik...anak2 dah tak nak bawa bekal pergi sekolah...kenapa???

Monday, February 22, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 2:17 AM
20 Februari 2010 - Gembira sgt sebab ini adalah harijadiku yg pertama sbg seorang isteri, walaupun abg penat baru balik kerja, terus bawa aku ke Tasik Shah Alam, sambut dengan adikku Sheeda(Edah) dan 3 lagi kawan baik Cherry(Ah Chy), Aimi, Fatin. tiada

Saturday, February 20, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 8:52 AM
Betul ke mimpi mainan tidur...??? Ade org ckp mimpi boleh gak jadi kenyataan, kadang-kadang mimpi memberi alamat atau petanda kepada seseorang tentang sesuatu perkara yang

Wednesday, February 17, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 12:17 PM
Pagi tadi aku temankan Edah dgn Aimi ke hospital, boleh pula abg salah hantar ke Hospital Bahagian Forensik...hehehe...apa yang nak disiasat...lucu...ini semua sebab dia nak cepat ke tempat kerja, rupanya kami kena buat di Klinik Kesihatan Sg. Buloh, pukul 7 pagi lagi

Monday, February 15, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 11:05 PM
Pada aku, bukan mudah untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri, segalanya perlu dijaga, aku masih belajar menyesuaikan diri, tadi abg bawa pergi membeli barang dapur di NSK Selayang, selalunya masa sebelum kahwin, mak yang sibuk pilih bawang/sayur/barang basah/kering dan
Posted by Norhalizayana Sazali On 4:53 PM
Kami bertolak ke Kg. Ajil pada pukul 10.00 pagi, sampai di sana pada pukul 1.00 tengahari. tema yang digunakan oleh mereka ialah hitam dan putih. Mereka sama cantik dan bergaya...aku suka melihat majlis perkahwinan. Malangnya ada sesuatu yang menimpa mereka, aku juga turut
Posted by Norhalizayana Sazali On 3:54 PM
13/2/2010

Aku tidak dapat menulis ke dalam blog selama dua hari kerana coverage broadband terlalu perlahan, pada hari ini aku dengan abg pergi ke Kg. Ajil Terengganu untuk menghadiri

Saturday, February 13, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 8:18 AM
Ahli keluarga amatlah penting dalam kehidupan semua manusia, tanpa mereka siapalah aku. ruangan ini akan sentiasa dikemaskini.

Status : Abah
Nama : Sazali Bin Mansor
Posted by Norhalizayana Sazali On 8:17 AM
Assalamualaikum...

Hari ini aku akan mula menulis apa sahaja yang berlaku sepanjang hidupku bergelar isteri, segala pahit manis akanku luahkan disini. Di dalam dunia ini tiada manusia yang sempurna, aku menulis hanyalah untuk

Sponsor