Friday, November 18, 2011

Posted by Norhalizayana Sazali On 3:38 PM
Assalamualaikum, Suka tak kalau boleh dapat gadjet idaman korang tanpa bayar sesen pun??

So kali ni saya nak kongsi cara yang sangat mudah untuk dapatkan gadjet idaman korang, benda ni pun terjumpa masa tengah layan FB, tak sangka ianya sangat mudah, kalau tak cuba macam mana nak tahu kan..

Target saya nak dapat :- Samsung Galaxy S2, Apple iPad 32G, PSP 3000, Nintendo wii

Mari saya tunjukkan caranya..

STEP 1:- klik >>SINI<<

STEP 2:- Lengkapkan borang daftar dan jangan lupa pilih gadjet yang korang inginkan

STEP 3:- Jangan lupa untuk COMPLETE OFFERS..jangan risau..tiada bayaran diperlukan

STEP 4 :- Refer kawan2 untuk join..pastikan guna referral link yang diberi

sebagai contoh, kalau korang nak PSP 3000, cuma perlukan 12 kredit, cukup je 12..dah boleh redeem..macam mana nak dapatkan kredit??senang je..refer kawan korang  12 orang..dan pastikan dorang pun mendaftar macam korang..tu je..dalam tempoh 7 hari kredit akan masuk..

TAK RUGI UNTUK MENCUBA... (^_^)


Sponsor