Wednesday, February 24, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 2:54 PM
Kepada sesiapa yg cuba nak jatuhkan dan hancurkan hidup aku...korang silap...aku tahu siapa diri aku yg sebenarnya...tak perlu nak mengugut atau ape2 je...aku tak peduli...dan kalau berani datang la jumpa...kenapa nak menyorok bila dah buat
salah...biarpun aku seorang perempuan yang lemah dan tak berpendidikan tinggi dari segi agama, sekurang-kurangnya aku tak pernah memalukan keluarga..tunggu dan lihat kehidupan siapa yang akan hancur dulu...aku tak akan bertindak diluar jangkaan atau kawalan diri...tapi undang-undang yang akan menjatuhkan korang...dan jangan ganggu hidup mak aku lagi...buat la hal korang sendiri...
 
Pada orang yang berkenaan...aku tetap sayang dari aku kecik sampai sekarang dan sampai bila-bila. walaupun engkau tak mengizinkan..hanya Tuhan yang tahu macam mana perasaan aku sekarang...sampai hati buat macam ni kan...aku takkan pernah membenci walau sejahat manapun yang engkau buat...malah aku sedih tak dapat membantu, menjalankan tanggungjawab dan membalas jasa...satu hari bila engkau dah sedar...aku sedia menjalankan tanggungjawab itu...

4 Statement:

Darkbatman said...

emo nye fara.hehe. kita mpunyai mslh y same.. bodo kn org cmne.hhe..mnyushkn hidup.

Halizayana said...

bukan fara la...tapi yana...sy xsabar nk tngok ape jd lpas ni...

Kancilbiru said...

uiii garangnya...sabar oke..

Sertai Contest Aku & Kancilbiru!

Halizayana said...

dh lame brsabar...

Sponsor