Friday, March 5, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 12:54 AM
OMG aku telah di tag oleh Bilet, tapi tak ape...lagipun ni adalah pertama kali orang tag aku...so layan je...

Here We Gooo...

1) Adakah anda rasa HOT???

Akan rasa hot bila duduk tengah panas dan tunggu orang yg janji nak datang tapi tak datang2

2) Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
Oh tidak...segannye...















3) Cerita pasal gambar
hmm...cerita pasal gambar wallpaper kat atas je la. Smua tu pic mase aku nikah&sanding 9 dan 10 Januari 2010.

4) Bila kali terakhir anda makan pizza?
uishh...dah lame tak makan pizza ni...last kalau tak silap tahun lepas(lamekan..)

5) Lagu terakhir anda dengar?
lagu terakhir aku dengar Siti Nurhaliza kembarku...hehehe, tajuk Pastikan.

6) Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Tengok berita TV1 pukul 12.00 tgh mlm

7) Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
Ayang(husband panggil)
Along(family panggil)

8) Tag lagi 8 org
  • 1. Suju-Sheeda
  • 2. Perantau London
  • 3. Jajarina99
  • 4. Pawaka19
  • 5. Q-Nizam
  • 6. GeumJandi
  • 7. Ms. Anonymous
  • 8. Philosophy

9) Siapakah org no.1 kepada anda?
Sheeda, Adik yg paling kuat mrajuk..jgn marah (^_^')

10) Katakan sesuatu mengenai org no.5
Q-Nizam, gud luck dlm KAMIBLOGGER BIGGER CONTEST!

11) No.3 ada hubungan dengan siapa?
Jaja kawan baru ku...tu kira hubungan jugak kan...n dia ada hubungan dgn En. Ipen

12) Bagaimana pula dengan no.4
Pawaka, Rajin2 lawat blog akak k

13) Pesanan kepada orang no.6
Komen la slalu ok

14) Kata2 cinta untuk orang no.2
Perantau London, I Love London...muahaha(sempena contest yg dia buat)

15) Adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
Dorang follow jadi kawan ku

16) Berikan 5 perkara yg anda tau tentang org yg mengtag anda
  • Baru berumur 17 thn (tunggu result SPM)
  • Ape sahaja entri dia mesti ade c P.Pink (i like)
  • Suke tulis kt dalam ayat dia Aching, Aching tu ape?
  • Baik hati, sudi bagi jaga kembar si P.Pink
  • Rajin lawat blog...lawat dia kat SINI ok
17) Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
Bertanduk, tak bertelur...muahaha(beranak)

18) Perasaan anda wat tag ni?
Suke, pertama kali...

19) Adakah anda tau si razman itu sengal?
Sengal la kot...tapi si Razman tu sape sebenarnye?

20) a)GAY or b)LESS
Ape ni...Tettttt...saye pilih "or"

4 Statement:

Billet-DOux said...

hak2(ikut skil sifu bean jap) hehe..
kak, aching tu makanan, hehe.. taklah.. aching tu teruja.. seh.. (Bilet pon tak tahu apa maksud dia) ehehe.. Trima kc kak wat tag bilet.. huhu..

halizayana said...

ok,ooo...baru tau...hehe

pawaka19 said...

emm thanks yap..tag sy..em tag no.12 tu adakah sy? hehehe

jajarina said...

hahaha.. yana mmg siot! tag yg same, takyah buatla.. hehehe :D

Sponsor