Tuesday, April 13, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 7:21 AM

 Assalamualaikum...Perasaan dah membuak-buak, rindunya kat budak sorang ni, pagi-pagi macam ni tak ada kerja lain, siap kemas rumah, sarapan, tibalah masanya ulang-ulang semua video dia sambil layan internet...tak pernah bosan, rasa dah tak boleh tahan, bila la nak balik kampung lagi, dia la jantung hati, intan payung, adik kesayangan, nasib baik ada selonggong koleksi video budak mia ni, boleh juga la jadi pengubat rindu, korang pun dijemput tengok kelincahan mia.



Lagu ni dari kumpulan korea KARA dengan lagu yang bertajuk MISTER..best lagu ni, cuma tariannya seksi sikit la, kalau nak boleh download kat youtube ok...sebenarnya mula-mula dulu 80% hampir sama dia menari tapi sekarang kegedikkannya bertambah, dah banyak dia ubah ikut suka hati dia...maaf la kualitinya tak begitu bagus sebab tak tahan tengok dia menari, rasa nak tergelak lagipun dia menari merata-rata perginya..."penggunaan pentas yang baik" (bak kata juri Akademi Fantasia tu..hehehe)

Jom tengok video Mia - Mister juga. SELAMAT BERHIBUR

2 Statement:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

salam yana...

hehehe amboi lincahnya anak dara ni..mmg terhiburlah..

Katak Ijau said...

hehe...she's so cute... =)

Sponsor