Friday, April 30, 2010

Posted by Norhalizayana Sazali On 2:34 PM
 


Entri kali ni tak nak serius sangat...
Betul...tajuk kat atas tu tak tipu...seramnya...dari mana nak mula pun tak tau...takutttttt...
saya dengan husband kena kejar...macam-macam rupa ada...dah la orang mati boleh hidup balik...macam dalam movie pun ade...kenapa la dapat pengalaman ngeri ni...bahaya betul...boleh plak kereta rosak...dah la orang kelam kabut nak selamatkan diri...terpaksa la kite orang curi motor sape tah tersadai je kat tepi jalan...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
suspen tak...sebenarnya pagi tadi saye mimpi kena kejar hantu kat genting highlands...siottt..memang rasa cam real gila...dah la duk kat rumah sorang2...sori yek kalau rase tertipu kat atas tadi..hehe..jangan plak korang takut nak g sane nnti...tak ade ape pun...hehe

2 Statement:

::m!SS edURA hanUM:: said...

ho3....ingatkan betul2 ar de hantu
entri dah gempaq..
den tertipu =)

Eqah Zaque Billetdoux said...

lah. patutlah motor bilet ilang masa tengah beli pisang goreng d kedai mamak. huhu.


*joking

Sponsor