Wednesday, May 29, 2013

Posted by Norhalizayana Sazali On 11:12 PM

 ***********************************************


Testimoni seorang anggota polis dari Perak, mengalami migrain yang serius. Puan Rima yang baru berusia 26 tahun mengalami migrain sejak 11 tahun yang lepas. Dinding menjadi teman sejatinya ketika migrain menyerangnya dengan menghantuk kepala ke dinding untuk menghilangkan kesakitan yang dialami. Alhamdulillah, syukur...:) Sejak diperkenalkan Bio Velocity Sleep Mate dan menggunakan dalam masa 5 hari, masalah migrain beransur pulih. Alhamdulillah, syukur...:)

**********************************************


Testimoni adik Nur Adelia Qysara dari Pulai Condong, Kelantan. Adik Nur Adelia Qaysara ilahirkan dengan mengalami masalah saraf mata di mana matanya sepet sebelah. Setelah tidur hanya 2 hari beralaskan Bio Velocity Sleep Mate, matanya kembali normal. Alhamdulila, syukur...:)

*****************************************

Credited back to , DDM Noor Hazawani...:)

Insya Allah, product Bio Velocity Sleep Mate ini bukanlah magic pun. Memang teknologi Bio Velocity ini telah dikaji selama 20 tahun pun. Kita hanya mampu berusaha, Allah S.W.T. juga yang menentukannya...:) Terpulanglah pada you all semua...:) Kalau product ini dapat menolong manusia yang memerlukannya pun saya dah happy sangat..
 
SMS/ WHATSAPP YANA KALAU NAK ORDER / DEMO
011-18628652

0 Statement:

Sponsor